W sklepie oponytanio.pl oferujemy najlepszą obsługę i najlepsze ceny. Najważniejsze jest dla nas Twoja satysfakcja i dlatego obiecujemy Ci refundację różnicy w cenie, jeśli znajdziesz ten sam produkt w niższej cenie w innym sklepie internetowym.
Co należy zrobić, żeby uzyskać zwrot różnicy w cenie? Wystarczą trzy proste kroki:
- Kup opony w sklepie internetowym www.oponytanio.pl
- Wyślij maila z ofertą konkurencji (niższa cena) tego samego dnia,kiedy dokonałeś zakupu na adres: oponytanio@delti.com
Twój mail musi zawierać:
- Zrzut ekranu (zdjęcie) oferty konkurencyjnego sklepu wykonany w dniu zakupu w sklepie oponytanio.pl
- Link do oferty (adres internetowy)
- Numer Twojego zamówienia ze sklepu oponytanio.pl (RD 000000), znajdziesz go w potwierdzeniu mailowym (rachunku) przesłanym po realizacji zamówienia.
- Po otrzymaniu informacji od Ciebie, nasz Zespół sprawdzi ją i zwrócimy Ci różnicę w cenie.*
Warunki zwrotu:
- Konkurencyjny sklep – polski podmiot gospodarczy oferujący opony we własnym sklepie internetowym
- Towar musi być identyczny z zakupionym (marka, model, rozmiar, indeksy, kod produktu)
- Cena musi być niższa po uwzględnieniu wszystkich składowych (VAT, koszt dostawy itp.)
- Pod uwagę brane są tylko oferty opon do samochodów osobowych
*Zwrot jest dokonywany w takiej same formie jak użyta w czasie zakupu, w ciągu 30 dni.