Mechanizm różnicowy lub pot. dyferencjał wyrównuje odmienną ilość obrotów kół napędzanych osi. Zróżnicowana ilość obrotów jest nieunikniona, gdyż podczas wykonywania manerwru skręcania koła znajdujące się na jednej osi pokonują różne odległości. Koło znajdujące się po zewnętrznej stronie zakrętu kręci się zawsze szybciej, aniżeli koło znajdujące się po jego wewnętrznej stronie. Za wyrównanie ilości obrotów na napędzanych osiach odpowiedzialne jest tzw. stożkowe koło zębate dyferencjału. Dyferencjał zamknięty - o ile jest zamontowany - zapobiega buksowaniu koła i przekierowuje siłe na oponę w celu osiagnięcia lepszej trakcji.
Najlepsze oferty
Oferty opon
Dodatkowe oferty
Biuro Obsługi Klienta
Nagroda
Pomoc i Doradztwo
oponytanio.pl
4.88/5 - 50 opinii klientów
Strona internetowa jest zrozumiała oraz intuicyjna, nie jest problematyczna i nie zawiera krzykliwych kolorów, które odciągałyby uwagę. Świetny serwis online.Helmut P. z Frankfurtu
wszystko
Ilość: %entry-quantity%
Cena za sztukę: %entry-formattedTotalPrice%