W większości nowoczesnych pojazdów zbiornik paliwa jest umieszczony w tylnej części samochodu. Zbiornik połączony jest za pomocą przewodu z pompą paliwową, która jest zamontowana na silniku. Obecnie stosuje się pompy membranowe, zasysające paliwo ze zbiorników i sterujące dostarczaniem paliwa w zależności od potrzeb gaźnika oraz pompy wtryskowej. Głównym elementem pompy paliwa i zarazem najdelikatniejszym, jest membrana. Jej gładka powierzchnia oraz wyjątkowa szczelność pozwala na zasysanie i przepływ paliwa. Prawidłowy poziom paliwa w gaźniku zapewnia zawór pływakowy, znajdujący się w małym zbiorniku umieszczonym w gaźniku. Jeśli pompa paliwowa wypełnia pojemnik, zawór pływakowy- uprzednio wytwarzany z mosiądzu, dziś z tworzywa sztucznego- unosi się i naciska na kulkę zaworu zamykając przewód doprowadzający. Jest to proste i efektywne zabezpieczenie chroniące gaźnik przed zalaniem. W przypadku iniekcji, pompa paliwowa musi dostarczyć benzynę pod odpowiednim ciśnieniem.
Najlepsze oferty
Oferty opon
Dodatkowe oferty
Biuro Obsługi Klienta
Nagroda
Pomoc i Doradztwo
oponytanio.pl
4.88/5 - 50 opinii klientów
Strona internetowa jest zrozumiała oraz intuicyjna, nie jest problematyczna i nie zawiera krzykliwych kolorów, które odciągałyby uwagę. Świetny serwis online.Helmut P. z Frankfurtu
wszystko
Ilość: %entry-quantity%
Cena za sztukę: %entry-formattedTotalPrice%