Wykorzystujemy pliki cookies. Korzystając z naszej strony internetowej, wyrażasz zgodę na ich stosowanie.
Akceptuję
Status zamówienia x
Wyloguj się
Wyszukaj opony
Szerokość
Wysokość
Średnica
Reifen Finden

Według modelu pojazdu
Marka:
Klasa:
Wersja:
Szczegółowa specyfikacja:

Znajdź opony

Podczas gdy koło zapasowe przez długi czas stanowiło jedyną możliwość dotarcia do serwisu po awarii opony, dzisiaj istnieje już więcej alternatywnych rozwiązań. Mają one swoje plusy i minusy, które należałoby wziąć pod uwagę. Jednym z wariantów są opony run flat. Gdy wskutek uszkodzenia dojdzie do utraty ciśnienia, kierowca w ogóle tego nie zauważy. Dlatego opony run flat, droższe i cięższe niż inne opcje, stosowane są w połączeniu z czujnikami pomiaru ciśnienia powietrza, które przez komputer pokładowy informują kierowcę o uszkodzeniu. Można wówczas spokojnie skierować się do najbliższego serwisu, gdyż opona run flat również musi zostać zastąpiona zwykłym ogumieniem.

Koło zapasowe, opona runflat, zestaw naprawczy do opon

Wielu producentów wyposaża swoje nowe pojazdy w zestaw naprawczy do opon w formie środka uszczelniającego. Zajmuje on niewiele miejsca, ponieważ zastępuje koło zapasowe. Nie oferuje on jednak takiej samej mobilności, jak koło zapasowe lub opona runflat. Po użyciu zestawu naprawczego można kontynuować jazdę, ale wolno i bardzo ostrożnie. Najlepszą opcją jest równoważne koło zapasowe. Nie ma tu żadnych ograniczeń w porównaniu z oponą dojazdową, z którą można poruszać się z maksymalną prędkością do 80 km/h. Koło zapasowe zajmuje jednak dużo miejsca, jest bardzo ciężkie i dlatego zwiększa zużycie paliwa.

*W przypadku zakupu minimum 2 sztuk.