Skontaktuj się z nami
61 641 73 64
(opłata za połączenie wg. taryfy operatora)
Doręczamy tylko opony. Na zdjęciu przedstawiona jest również felga w celach poglądowych.

Dunlop SP QuattroMaxx 235/55 R18 100V

Rozmiar opony
235/55 R18 100V  Zmień 
Dostępność
dostępny
Opona
Opony letnieSo
Indeks prędkości
V: Zatwierdzony do 240 km/h
EAN
4038526322227
Numer artykułu
D-112576
Etykieta opony
Opór toczenia F Przyczepność na mokrej nawierzchni C Emisja hałasu 71dB
DEX
W przypadku pytań skontaktuj się z nami poprzez: oponytanio​@delti.com
627,00 zł
Wysyłka gratis*
Czas dostawy wynosi 4-7 dni roboczych**
Prawo do zwrotu towaru w ciągu 14 dni
Ponad 10.000 opon w naszej ofercie

 
Najczęściej kupowane razem:
  • Cena całkowita:
    2.679,74
    1 x Dunlop SP QuattroMaxx 235/55 R18 100V =
    627,00 zł
    1 x Castrol 5 Litr Kanister =
    171,74 zł

Dunlop SP QuattroMaxx

Sportowa precyzja i przyjemność jazdy w szybkich SUVach.

  • Doskonałe wyczucie drogi
  • Precyzja kierowania dzięki technologii DuPont™ Kevlar®
  • Dobra przyczepność na mokrych i suchych drogach
  • Wysoka odporność na zjawisko aquaplaningu

Wysoka odporność na aquaplaning. Głębokie i szerokie rowki w bieżniku błyskawicznie odprowadzają wodę, pomagając zachować kontrolę nawet w najtrudniejszych warunkach pogodowych. Doskonałe wyczucie drogi dzięki technologii Touch Technology W oponie Dunlop SP QuattroMaxx zastosowano technologię Dunlop Touch Technology, która wyraźnie poprawia jakość informacji o drodze przekazywanych przez oponę. W efekcie jazda jest bardziej bezpieczna i komfortowa.

Precyzja kierowania dzięki technologii DuPont™ Kevlar® Boczne ściany opony SP QuattroMaxx są wzmocnione przy użyciu technologii DuPont™ Kevlar®. Zwiększa to precyzję kierowania i stabilność w trakcie pokonywania zakrętów. Dobra przyczepność na mokrych i suchych drogach Mieszanka krzemionkowa Dual Silica zapewnia bardzo dobrą przyczepność oraz skuteczność hamowania na suchych i mokrych drogach. Jest także bardzo trwała, dzięki czemu komplet opon starczy na dłużej. Wysoka odporność na aquaplaning Głębokie i szerokie rowki w bieżniku błyskawicznie odprowadzają wodę, pomagając zachować kontrolę nawet w najtrudniejszych warunkach pogodowych.

Specjalny system osadzania obręczy. Wzmacnia połączenie opony z felgą, zwiększając precyzję prowadzenia. Analogicznie jak dłoń trzymająca kierownicę, połączenie to poprawia kontrolę nad pojazdem i zapewnia bardzo dużo informacji o drodze..Zalety Lepsze czucie drogi, większa stabilność i precyzja jazdy.

Bezszwowa opaska nylonowa (JLB). Technologia hybrydowej osnowy ograniczająca zniekształcenia na obwodzie opony przy dużych prędkościach.Zalety Doskonała stabilność podczas szybkiej jazdy, płynne i równomierne zużycie.

Ochraniacz Felgi (MFS). System ochrony felgi. Gumowy profil biegnie po obwodzie opony i est umiejscowiony nisko, na bocznej ścianie, powyżej felgi. Tworzy on ochronną strefę buforową.Zalety Chroni felgi aluminiowe przed uszkodzeniami spowodowanymi otarciami o krawężnik.

Zmienna proporcja powierzchni płaskich i wypukłych. Asymetryczna konstrukcja bieżnika ze zróżnicowaną proporcją obszarów płaskich i wypukłych sprawia, że opona jest bardzo odporna na aquaplaning. Masywny zewnętrzny bark zapewniają szybkie i pozbawione drgań odprowadzanie wody, a jednocześnie znakomite utrzymanie na zakrętach.Zalety Wysoka odporność na aquaplaning, lepszy kontakt z jezdnią, większa stabilność przy pokonywaniu zakrętów i precyzja sterowania.

Asymetryczny wzór bieżnika. Asymetryczna konstrukcja bieżnika sprawia, że opona zapewnia lepsze prowadzenie i większą odporność na aquaplaning. Ciągłe centralne żebro poprawia stabilność i precyzję jazdy. Asymetryczne rozmieszczenie rowków poprawia przyczepność na mokrej i suchej nawierzchni.Zalety Lepsze zachowanie w jeździe na wprost i na zakrętach, większa odporność na aquaplaning.

Spłaszczony profil bieżnika. Opony Dunlop nowej generacji mają bardziej płaski profil bieżnika oraz o 4-8% większy (zależnie od rozmiaru i typu) obszar styku opony z nawierzchnią. Większa powierzchnia styku dostarcza kierowcy więcej informacji z nawierzchni oraz zapewnia większą stabilność, dzięki czemu opony reagują szybciej i bardziej precyzyjnie.Zalety Poprawa stabilności i precyzji kierowania, mniejsze ścieranie krawędzi i stopy opony, znakomita stabilność i precyzja podczas pokonywania zakrętów, najlepsza przyczepność na suchej nawierzchni.

Bieżnik wielokątowy (Multi Radius Tread). Bieżnik wielokątowy wykorzystuje dziesięć różnych promieni, co zapewnia większą precyzję prowadzenia. Taka konstrukcja powoduje bardzo równomierne rozkładanie się ciśnienia na całej powierzchni styku opony z nawierzchnią. Efekt to łagodniejsze wchodzenie w zakręt z prostej, co pozwala na dokładniejsze i progresywne reagowanie.Zalety Znacznie lepsza kontrola nad zmianą powierzchni kontaktu opony z jezdnią we wszystkich warunkach, lepsze wyczucie drogi podczas jazdy na suchych i mokrych nawierzchniach oraz większa kontrola przy pokonywaniu zakrętów.

Podwójna mieszanka krzemionki. Ta mieszanka poprawia zachowanie opony w trakcie przyspieszania oraz zwiększa jej odporność na zużycie eksploatacyjne.Zalety Doskonałe hamowanie i przyspieszanie, znakomite prowadzenie pojazdu w letnich i jesiennych warunkach pogodowych, dobra przyczepność, odporność na zużycie.

Oznakowanie oponyHighlights - SP QuattroMaxx

Opór toczenia
F Możliwe zmniejszenie zużycia paliwa, w zależności od stylu jazdy
Przyczepność na mokrej nawierzchni
C Skrócone drogi hamowania i lepsza przyczepność na mokrej jezdni
Emisja hałasu
71dB Średni poziom hałasu jazdy, średni poziom szumu
Unijna etykieta na opony / klasy efektywnoœci

Unia Europejska rozporządzeniem nr 1222/2009 wprowadziła we wszystkich państwach członkowskich jednolite i obowiązkowe etykietowanie opon. Obowiązek ten dotyczy wyprodukowanych po 01.07.2012 roku opon do samochodów osobowych, lekkich pojazdów użytkowych oraz ciężkich samochodów ciężarowych.
Przepisami o etykietowaniu nie są objęte: opony bieżnikowane, profesjonalne opony do jazdy w terenie, opony rajdowe, opony wyposażone w udogodnienia poprawiające trakcję, np. kolce, opony dojazdowe typu T, specjalne opony montowane na samochodach z datą pierwszej rejestracji przed 01.10.1990, opony posiadające indeks prędkości niższy niż 80 km/h, opony o znamionowej średnicy felgi nie większej niż 254 mm lub nie mniejszej niż 635 mm.

Unia Europejska za pomocą ww. rozporządzenia z jednej strony wspiera realizację celu poprawy wydajności i ekologiczności ruchu drogowego oraz zwiększenia bezpieczeństwa na drogach, z drugiej zaś zmierza do zapewnienia konsumentom większej przejrzystości produktów, służąc im jednocześnie aktywną pomocą w podejmowaniu decyzji.
Klasyfikacja opon na etykietach odbywa się według trzech kryteriów: efektywności energetycznej (litery od A do G), przyczepności na mokrej nawierzchni (litery od A do G) i zewnętrznego hałasu toczenia (w decybelach).

Specjaliści krytykują, że etykiety odzwierciedlają niestety zbyt mało cech produktów. Na wybór opon wpływ powinny mieć cechy ważniejsze i znacznie istotniejsze dla bezpieczeństwa, jak np. odporność na aquaplaning, stabilność jazdy, odporność na zużycie, parametry hamowania na suchej i mokrej nawierzchni, zachowanie w warunkach zimowych itd.
Producenci opon zwracają uwagę na to, że wyniki testów przeprowadzanych przez różne instytucje i czasopisma specjalistyczne w dalszym ciągu stanowią ważne źródło informacji konsumenckiej. Testy te z reguły obejmują nie tylko 3 kryteria wyszczególnione na etykiecie, ale do 11 kolejnych cech, istotnie wpływających na bezpieczeństwo.

*W przypadku zakupu minimum 2 sztuk.
**Ponad 90% zamówień jest dostarczanych do naszych Klientów w ciągu 7 dni roboczych.

Dunlop SP QuattroMaxx 235/55 R18 100V

x
Wykorzystujemy pliki cookies. Korzystając z naszej strony internetowej, wyrażasz zgodę na ich stosowanie.
Akceptuję