Hankook -
Producent opon z Korei. Posiada bardzo nowoczesne farbyki. Opony Hankook znajdują się na oryginalnym wyposażeniu (OE) takich marek samochodów jak: Volkswagen, Volvo, Toyota, Reanult. Opony klasy medium i HP, doskonała jakość w przystępnej cenie.
Wzmocnij swojego SUV-a dzięki Hankook Dynapro HP2 RA33
Szukasz sposobu na wzmocnienie swojego SUV-a? Hankook Dynapro HP2 RA33 to dokładnie to, czego potrzebujesz. Te opony są stworzone z myślą o luksusie i mocy, zapewniając płynną i bezpieczną jazdę w każdych warunkach pogodowych.
Dlaczego pokochasz te opony:
Lepsza przyczepność i prowadzenie: Zaawansowany wzór bieżnika i materiały wysokiej jakości zapewniają doskonałą trakcję i kontrolę.
Bezpieczna jazda: Krótsze drogi hamowania na suchych i mokrych nawierzchniach pozwalają jeździć z pewnością.
Doskonałe w mokrych warunkach: Proste czterokanałowe rowki wodne i boczne nacięcia pomagają zapobiegać aquaplaningowi, zapewniając stabilność podczas deszczu.
Świetne na suchej nawierzchni: Silencery w lamelach redukują hałas drogowy, a sztywny środkowy żebro zapewnia precyzyjne sterowanie.
Płynna i cicha jazda: Optymalna sztywność bloków bieżnika i pełna mieszanka krzemionkowa zmniejszają opory toczenia i zwiększają stabilność.
Dodatkowo, solidne środkowe żebro zapewnia stabilność podczas jazdy na wprost i ostre sterowanie, a wzdłużne nacięcia w zewnętrznych blokach bieżnika poprawiają prowadzenie na mokrej nawierzchni. Jeśli chcesz osiągnąć najwyższą wydajność w każdych warunkach, Hankook Dynapro HP2 RA33 to opona dla Ciebie. Dlaczego zadowalać się mniej? Zyskaj wydajność i bezpieczeństwo, których potrzebujesz, dzięki tym fantastycznym oponom.
Oznakowanie oponyNajlepsze propozycje w wybranym rozmiarze - Dynapro HP2 RA33
C
Możliwe oszczędności dzięki niższemu zużyciu paliwa
B
Na mokrych nawierzchniach wyraźny plus za przyczepność i hamowanie
70dB
Średni poziom hałasu jazdy, średni poziom szumu
Rozporządzenie normujące etykiety opon określa wymogi informacyjne dotyczące efektywności paliwowej, przyczepności na mokrej nawierzchni oraz zewnętrznego hałasu toczenia opon. Ponadto etykieta zawiera odniesienie do zimowych właściwości produktu.
Rozporządzenie UE 1222/2009, obowiązujące od 1 listopada 2012 r., zostało zaktualizowane i zastąpione rozporządzeniem UE 2020/740, które weszło w życie od 1 maja 2021 r. Od tego momentu obowiązują nowe wymagania. Zmieniono klasy oceny pod względem efektywności paliwowej, przyczepności na mokrej nawierzchni i hałasu zewnętrznego toczenia opony. Zmianie uległ także sam układ etykiety UE. Karty danych producentów przechowywane w bazie danych UE można pobrać za pomocą kodu QR zintegrowanego z etykietą. Nowe są również informacje dotyczące przyczepności na śniegu i lodzie dla opon spełniających te kryteria.
Następujący rodzaj ogumienia jest zwolniony z powyższego rozporządzenia: opony przeznaczone wyłącznie do montażu w pojazdach zarejestrowanych po raz pierwszy przed 1 października 1990 r.: opony bieżnikowane (do czasu odpowiedniego rozszerzenia EU VO 2020/740); opony do zastosowań profesjonalnych: opony drogowe; opony wyścigowe; opony z dodatkowymi elementami poprawiającymi trakcję np. opony z kolcami; opony awaryjne T; opony o dopuszczalnej prędkości poniżej 80 km/h; opony do felg o średnicy nominalnej ≤ 254 mm lub ≥ 635 mm.
Kryteria i klasy ocen w skrócie
Efektywność paliwowa
Zużycie paliwa zależy od oporu toczenia opon, rodzaju pojazdu, warunków drogowych oraz stylu jazdy kierowcy. Zmierzony opór toczenia (współczynnik oporu toczenia) opony dzieli się na klasy od A (najwyższa efektywność) do E (najniższa efektywność).
Jeśli pojazd jest wyposażony w opony klasy A, możliwe jest zmniejszenie zużycia paliwa nawet o 7,5%* w porównaniu z oponami klasy E. W przypadku pojazdów użytkowych oszczędność może być jeszcze wyższa (Źródło: Ocena skutków Komisji Europejskiej) * mierzone zgodnie z metodami badawczymi określonymi w Rozporządzeniu (UE) 2020/740)
Zwróć uwagę: Zużycie paliwa zależy w dużej mierze od stylu jazdy i można je znacząco zmniejszyć prowadząc auto w sposób ekonomiczny i przyjazny dla środowiska. W celu zredukowania zużycia paliwa, należy regularnie sprawdzać ciśnienie w oponach.
Przyczepność na mokrej nawierzchni.
Przyczepność na mokrej nawierzchni dzieli się na klasy od A (najkrótsza droga hamowania) do E (najdłuższa droga hamowania). Samochód wyposażony w opony klasy A, podczas hamowania z prędkości 80 km/h (na drodze o średniej przyczepności) może osiągnąć drogę hamowania nawet o 18 m krótszą w porównaniu z oponami klasy E.* *Żródło: Stowarzyszenie Niemieckiego Przemysłu Gumowego e.V. (wdk Wirtschaftsverband der deutschen Kautschukindustrie e.V)
Zwróć uwagę: Bezpieczeństwo na drodze w dużej mierze zależy od stylu jazdy. Należy zawsze uwzględniać odpowiednią drogę hamowania. Ciśnienie w oponach powinno być regularnie sprawdzane w celu poprawienia przyczepności na mokrej nawierzchni.
Zewnętrzny hałas toczenia
Hałas emitowany przez oponę wpływa na ogólną głośność prowadzenia pojazdu oraz oddziaływuje na własny komfort podróżowania, ale także na generowanie hałasu do otoczenia. Na etykiecie opony UE zewnętrzny hałas toczenia jest podzielony na 3 klasy od A (najcichsza) - C (najgłośniejsza). Wartość mierzona jest w decybelach (dB) i porównywana z europejskimi dopuszczalnymi wartościami emisji hałasu dla opon.
A Piktogram z klasyfikacją „A” wskazuje, że zewnętrzny hałas toczenia opony jest o ponad 3 dB poniżej limitu UE obowiązującego do 2016 r. B Ocena „B” oznacza, że zewnętrzny hałas toczenia opony jest do 3 dB niższy lub równy limitowi UE obowiązującemu do 2016 r. C Klasyfikacja „C” wskazuje, że określony limit został przekroczony.