Status zamówienia x
Wyloguj się

616417364616417364

Nokian Hakkapeliitta Truck F 385/65 R22.5 158L podwójnie oznaczone 160K

Nokian

Nokian Hakkapeliitta Truck F
385/65 R22.5 158L podwójnie oznaczone 160K

Rozmiar opony
385/65 R22.5 158L podwójnie oznaczone 160K  Zmień 
Dostępność
Produkt jest obecnie niedostępny w magazynie
Opona
Opony zimowe
oznaczenie M+S
z symbolem śnieżynki
Indeks prędkości
L: Zatwierdzony do 120 km/h
EAN
6419440750231
Numer artykułu
R-174263
Etykieta opony

Produkt jest obecnie niedostępny w magazynie
tylko
2.818 zł

Dodaj produkt do porównania

Dlaczego warto kupować u nas?
Wysyłka gratis*
14 dni na zwrot
Ponad 300 partnerskich serwisów montażowych

Stworzone do trudnych warunków i profesjonalnej jazdy

Niezawodna opona zimowa do stosowania na średnich i długich dystansach. Skuteczna przyczepność, absolutna wytrzymałość oraz ekonomiczna jazda w ekstremalnych warunkach. Stabilność i precyzyjna reakcja na ruchy kierownicy.
Nokian Hakkapeliitta Truck jest oponą przednią przeznaczoną do trudnej jazdy dla najbardziej wymagających. Zgodnie z silną tradycją Hakkapeliitta, ta nowa opona na oś prowadzącą jest kolejną manifestacją doświadczenia i kluczowych osiągnięć firmy Nokian Tyres, czyli przede wszystkim wszechstronnej znajomości warunków zimowych.
Od początku trwania prac nad rozwojem produktu przyświecał nam ambitny i odważny cel: Stworzyć najlepszą na świecie oponę zimową na oś prowadzącą. Profesjonalnym kierowcom gwarantuje ona znakomitą przyczepność, niezrównaną wytrzymałość oraz ekonomiczną jazdę. Opona Nokian Hakkapeliitta Truck F zaprojektowana została w szczególności z myślą o gwałtownie zmieniających się i trudnych do przewidzenia warunkach zimowych.
Nokian Hakkapeliitta Truck F jest mocną, wielofunkcyjną oponą, niezawodną w podróżach na średnich i długich dystansach.
Znakomicie się sprawdza na drogach głównych, ale tak samo dobrze radzi sobie z wyzwaniami małych krętych ulic czy odległych dróg leśnych.

Absolutna przyczepność dzięki lamelom

Stworzony w fabryce opon na Północy system spiralnych lameli nadaje oponie przedniej unikalne właściwości pod względem przyczepności. Dzięki gęstej siatce nacięć, w szczególności nacięć wzdłużnych, nowa opona osiąga nawet o 15% lepszą przyczepność boczną na lodzie i ubitym śniegu niż jej poprzedniczka.
Dno rowków bieżnika nowej opony na oś sterującą skonstruowane jest w taki sposób, aby uniemożliwić przedostawanie się do nich małych kamyków, żwiru czy odprysków z powierzchni drogi. Układ dna rowków oraz system do usuwania kamieni zapobiegają osadzaniu się na oponie różnorodnych drobinek. Zabezpieczanie opony w ten sposób przed przedostawaniem się ostrych kamieni, które mogłyby ją uszkodzić, może znacznie wydłużyć jej żywotność oraz umożliwić ponowne jej bieżnikowanie.

*W przypadku zakupu minimum 2 sztuk.