Status zamówienia x
Wyloguj się

616417364616417364

Viking ProTech II 185/70 R14 88H

Viking

Viking ProTech II
185/70 R14 88H

Rozmiar opony
185/70 R14 88H  Zmień 
Dostępność
dostępny
Opona
Opony letnie
Indeks prędkości
H: Zatwierdzony do 210 km/h
EAN
4024069398034
Numer artykułu
R-178425
Etykieta opony
DEX
EU
European Production

tylko
248 zł

Dodaj produkt do porównania

Dlaczego warto kupować u nas?
Wysyłka gratis*
14 dni na zwrot
Ponad 300 partnerskich serwisów montażowych

Viking ProTech II

Opona Ultra High Performance

Bieżnik opony

  • Charakterystyka: Asymetryczny wzór bieżnika z najnowocześniejszą mieszanką krzemionkową charakteryzujący się połączeniem sztywnych bloków bieżnika, dwóch obiegających żeber na zewnątrz oraz masywnych bloków bieżnika z licznymi ząbkami i lamelami (specjalny system lameli) wewnątrz.
  • Efekt: Optymalna przyczepność na mokrej i suchej nawierzchni.
  • Korzyści: Doskonałe prowadzenie oraz hamowanie na suchej i mokrej nawierzchni.

Aquaplaning

  • Charakterystyka: Połączenie 4 szerokich obiegających rowków, łukowatych żłobień po wewnętrznej stronie oraz szerokich, prostych oraz otwartych na zewnątrz żłobień w obszarze barków opony.
  • Efekt: Szybkie i skuteczne odprowadzanie wody spod kół.
  • Korzyści: Poprawione bezpieczeństwo na mokrej nawierzchni, redukcja ryzyka aquaplaningu

Zoptymalizowany płaski kontur opony

  • Charakterystyka: Płaski kontur opony i okrągła powierzchnia styczna
  • Efekt: Równomierne zużycie
  • Korzyści: Wysoka żywotność.

Opona klasy High Performance wyprodukowana w Europie. Zewnętrzne barki opony składają się z zamkniętych bloków bieżnika połączonych ze sztywnym pasem. Zwiększona sztywność wpływa na bardzo dobrą stabilność podczas jazdy na suchej nawierzchni zarówno na wprost jak i w zakrętach, co z kolei przekłada się na pewne prowadzenie. Wewnętrzne barki opony składają się w części z bloków otwartych (Tie-Bars) oraz struktury podwójnych bloków barkowych znajdujących się w opasaniu. Viking ProTech II posiada doskonały system odprowadzania wody. Chodzi tutaj o układ rowków poprzecznych w opasaniu opony oraz o nowatorski pomysł rozmieszczenia lameli w taki sposób, aby zapewnić efektywne wypieranie wody z powierzchni stycznej, znajdującej się pośrodku w kierunku żłobień obiegających oponę. Ponadto stała szerokość oraz stały kąt nachylenia żłobień w barku opony w połączeniu z lekkim podwyższeniem pomiędzy wewnętrzną i zewnętrzną częścią barku prowadzi do redukcji poziomu hałasu, poprawiając tym samym komfort jazdy.

*W przypadku zakupu minimum 2 sztuk.