Skontaktuj się z nami
61 641 73 64
(opłata za połączenie wg. taryfy operatora)

Ubezpieczenie opon–Co robić w przypadku szkody?

  1. Proszę niezwłocznie dokonać zgłoszenia szkody dotyczącej opony objętej ubezpieczeniem na platformie zgłaszania szkód on-line : http://www.i-surance-claims.net/pl
  2. Po dokonaniu zgłoszenia szkody istnieje możliwość jego wydrukowania.
  3. Chartis assistance sprawdza następnie Państwa ubezpieczenie i zamawia oponę / opony do wymiany zgodnie ze zgłoszeniem szkody w terminie jednego dnia roboczego.
  4. Zamówione opony są dostarczane pod wskazany adres partnerskiego serwisu wulkanizacyjnego w ciągu 2-6 dni.
  5. W celu ustalenia terminu wymiany opon(y) prosimy o kontakt z partnerskim serwisem wulkanizacyjnym.
  6. Zgłoszenie szkody należy przedłożyć do podpisu w serwisie.

Powyższe dokumenty muszą być przechowywane przez okres 1 roku na potrzeby ich okazania na prośbę ubezpieczyciela.

W przypadku wątpliwości lub pytań zachęcamy do korzystania z naszej infolinii pod numerem 00800 855 588 58 od poniedziałku do piątku nieprzerwanie w godzinach od 7:00 do 20:00.