Status zamówienia x
Wyloguj się

616417364616417364

Dunlop SP Winter Sport 4D ROF 245/45 R19 102V XL runflat, osłona felgi (MFS), MOE

Dunlop

Dunlop SP Winter Sport 4D ROF
245/45 R19 102V XL runflat, osłona felgi (MFS), MOE

Rozmiar opony
245/45 R19 102V XL runflat, osłona felgi (MFS), MOE  Zmień 
Dostępność
Produkt jest obecnie niedostępny w magazynie
Opona
Opony zimowe
oznaczenie M+S
z symbolem śnieżynki
Indeks prędkości
V: Zatwierdzony do 240 km/h
EAN
3188649815173
Numer artykułu
D-120010
Etykieta opony

Produkt jest obecnie niedostępny w magazynie
tylko
1.010 zł

Dodaj produkt do porównania

Dlaczego warto kupować u nas?
Wysyłka gratis*
14 dni na zwrot
Ponad 300 partnerskich serwisów montażowych

Zalety:

  • Konstrukcja oszczędzająca paliwo
  • Doskonałe zachowanie na zimowych drogach
  • Kontrola i przyczepność przy mokrej nawierzchni

Doskonałe prowadzenie i przyczepność na zimowych drogach dla samochodów sportowych

  • Doskonałe zachowanie na zimowych drogach.
  • Lepsza trakcja na śniegu i lodzie.
  • Kontrola i przyczepność przy mokrej pogodzie.
  • Konstrukcja oszczędzająca paliwo.

Doskonałe zachowanie na zimowych drogach SP Winter Sport 4D to opona do samochodów sportowych zapewniająca świetne prowadzenie i hamowanie w zimowych warunkach. Połączenie specjalnej konstrukcji bieżnika z materiałami o wysokim współczynniku przyczepności pozwala zachować kontrolę nad pojazdem na zaśnieżonych, oblodzonych, mokrych i suchych nawierzchniach.

Lepsza trakcja na śniegu i lodzie
Unikatowa konstrukcja bieżnika oraz duża liczba chwytnych krawędzi klocków pozostających w kontakcie z drogą, poprawia zachowanie opony na zaśnieżonych i oblodzonych nawierzchniach. Głębokie wycięcia w klockach środkowej części bieżnika zwiększają przyczepność w trakcie przyspieszania, hamowania i wjeżdżania pod górę.

Kontrola i przyczepność przy mokrej pogodzie
W oponie SP Winter Sport 4D zastosowano kierunkowe rowki, które zapewniają szybkie odprowadzanie wody i zapobiegają zjawisku aquaplaningu przy opadach deszczu czy topniejącym śniegu. Mieszanka o bardzo wysokiej przyczepności gwarantuje krótką drogę hamowania na każdej mokrej drodze.

Konstrukcja oszczędzająca paliwo
Dzięki lekkiej konstrukcji oraz zastosowanym materiałom opona SP Winter Sport 4D potrzebuje mniej energii do wprawienia w ruch, co bezpośrednio przekłada się na niższe zużycie paliwa i emisję CO2 w trakcie jazdy.

Specjalny system osadzania obręczy. Wzmacnia połączenie opony z felgą, zwiększając precyzję prowadzenia. Analogicznie jak dłoń trzymająca kierownicę, połączenie to poprawia kontrolę nad pojazdem i zapewnia bardzo dużo informacji o drodze..Zalety Lepsze czucie drogi, większa stabilność i precyzja jazdy.

Kierunkowy wzór bieżnika. Kiedy opona styka się z wodą znajdującą się na drodze, cała przestrzeń rowków jest wypełniona. Następnie pod naciskiem masy samochodu jest szybko odprowadzana spod powierzchni opony, zmniejszając ryzyko aquaplaningu.Zalety Niższe ryzyko aquaplaningu.

RunOnFlat Dunlop Self Supporting Technology (DSST)Technologia RunOnFlat opracowana przez Dunlop umożliwia kontynuowanie jazdy po przebiciu lub rozcięciu na odległość do 80 km. Dzięki zastosowaniu wzmocnionych ścian bocznych, opony zachowują mobilność mimo całkowitej utraty ciśnienia.Zastrzeżenie dotyczące bezpieczeństwa Opony Dunlop RunOnFlat należy zakładać tylko w samochodach przeznaczonych do jazdy na oponach tego rodzaju i wyposażonych w sprawny przyrząd ostrzegający o spadku ciśnienia w oponie, np. Dunlop WARNAIR. Nie wolno przekraczać maksymalnej odległości 80 km ani maksymalnej prędkości 80 km/h. Należy sprawdzić w instrukcji obsługi samochodu, czy producent nie zaleca innego postępowania.

Mieszanka krzemionkowa. Mieszanka bieżnika wywodząca się z bieżników opon sportowych, zapewnia bardzo dobrą przyczepność szczególnie na mokrych nawierzchniach i w niskich temperaturach.Zalety Doskonałe hamowanie i przyspieszanie, duża przyczepność na mokrych nawierzchniach i w niskich temperaturach, niski współczynnik zużycia.

Bezszwowa opaska nylonowa (JLB). Technologia hybrydowej osnowy ograniczająca zniekształcenia na obwodzie opony przy dużych prędkościach.Zalety Doskonała stabilność podczas szybkiej jazdy, płynne i równomierne zużycie.

Ochraniacz Felgi (MFS). System ochrony felgi. Gumowy profil biegnie po obwodzie opony i est umiejscowiony nisko, na bocznej ścianie, powyżej felgi. Tworzy on ochronną strefę buforową.Zalety Chroni felgi aluminiowe przed uszkodzeniami spowodowanymi otarciami o krawężnik.

System lameli 4D. W systemie lameli 4D bieżnik jest podzielony na wiele klocków, co zwiększa siłę tarcia i stabilność na zakrętach. System lameli zapewnia doskonałą przyczepność poprzeczną na śniegu.Zalety Doskonałe prowadzenie na zakrętach, nawet na śniegu.

Rowki bieżnika w kształcie litery V. Rowki bieżnika w kształcie litery V, w połączeniu z podstawowymi rowkami bieżnika, tworzą rozbudowaną sieć kanalików, służącą do chwytania śniegu leżącego na jezdni. Efektem jest poprawa właściwości trakcyjnych i przyczepności..Zalety Lepsze prowadzenie na śniegu.

Spłaszczony profil bieżnika. Opony Dunlop nowej generacji mają bardziej płaski profil bieżnika oraz o 4-8% większy (zależnie od rozmiaru i typu) obszar styku opony z nawierzchnią. Większa powierzchnia styku dostarcza kierowcy więcej informacji z nawierzchni oraz zapewnia większą stabilność, dzięki czemu opony reagują szybciej i bardziej precyzyjnie.Zalety Poprawa stabilności i precyzji kierowania, mniejsze ścieranie krawędzi i stopy opony, znakomita stabilność i precyzja podczas pokonywania zakrętów, najlepsza przyczepność na suchej nawierzchni.

System różnorodnych lamelek. Pogoda zimą może być bardzo zróżnicowana. Jednak każde warunki, od zimnej i suchej nawierzchni po mroźny śnieg czy śnieg z deszczem, stawiają oponom wysokie wymagania. Różne rodzaje lameli stosowane w oponach Dunlop, dopasowane do różnych rodzajów zimowej nawierzchni, pozwalają skutecznie zmierzyć się z tymi wyzwaniami.Zalety Jednolite zachowanie w każdych zimowych warunkach pogodowych.

Mieszanka z funkcjonalnymi polimerami. Polimery funkcjonalne zastosowane w mieszance bieżnika poprawiają właściwości opony w niskich temperaturach, zwiększając przyczepność do nawierzchni w zimowych warunkach.Zalety Doskonała przyczepność w niskich temperaturach.

Bieżnik wielokątowy (Multi Radius Tread). Bieżnik wielokątowy wykorzystuje dziesięć różnych promieni, co zapewnia większą precyzję prowadzenia. Taka konstrukcja powoduje bardzo równomierne rozkładanie się ciśnienia na całej powierzchni styku opony z nawierzchnią. Efekt to łagodniejsze wchodzenie w zakręt z prostej, co pozwala na dokładniejsze i progresywne reagowanie.Zalety Znacznie lepsza kontrola nad zmianą powierzchni kontaktu opony z jezdnią we wszystkich warunkach, lepsze wyczucie drogi podczas jazdy na suchych i mokrych nawierzchniach oraz większa kontrola przy pokonywaniu zakrętów.

*W przypadku zakupu minimum 2 sztuk.