Wykorzystujemy pliki cookies. Korzystając z naszej strony internetowej, wyrażasz zgodę na ich stosowanie.
Akceptuję
-
B
-
F
-
G
-
Deska rozdzielcza
-
Ogranicznik skrętu kierownicy
-
L
-
Zużycie
-
P
-
Szyby elekrtyczne
-
Geschwindigkeitsindex-Speed Index- indeks prędkości
-
RBT
-
RBL
-
VSB
-
Ochrona przed korozją
-
Bionika
-
N0, N1, N2, N3, N4, N5, N6
-
Vmax
-
BLT
-
SW
-
Sprężyny
-
Silnik typu V
-
*
-
Wyposażenie Standardowe
-
Nawigacja samochodowa
-
SUV
-
UTQG: Uniform Tyre Quality Grading
-
Wymagany profil
-
Podsterowność
-
Reinforced- Opony wzmocnione
-
Profil opony
-
Wysokość boku opony
-
WWW
-
No LBL: No Label
-
Dynamika spalin
-
RPB
-
Ogumienie bliźniacze
-
Interwał wycieraczek
-
Produkcja opon
-
XL
-
Trzyczęściowa felga
-
SRBL
-
Filtr przeciwpyłkowy
-
LLR: Low Rolling Resistance
-
Opona racingowa
-
Wyważanie
-
H/D, HD
-
FSL
-
Opony typu slick
-
Nacisk koła
-
AO
-
Zużycie paliwa
-
Obieg oleju
-
Nakrętki zaworów
-
Amortyzator
-
RO2
-
RO1
-
Silnik Bi- Turbo
-
Opony do pojazdów użytkowych
-
Starzenie się opony
-
Luftdruck- ciśnienie
-
Komputer pokładowy
-
rechts
-
TPMS: Tyre Pressure Monitoring System
-
Vorderrad
-
Trójpunktowy pas bezpieczeństwa
-
Oderwanie Opasania
-
Antykradzieżówka
-
Modele schodzące z rynku
-
Przyczepność
-
WW
-
WS
-
WL
-
Opór toczny opony
-
Kord
-
Efekt Hydrodynamiczny
-
Opony diagonalne
-
DSC (Dynamic Stability Control)
-
Karkasse- karkas opony
-
ML- Oznaczenie ML
-
MFS
-
WSW
-
EL
-
WSS
-
Zakup opon, montaż
-
światła hamulcowe
-
Opony asymetryczne/kierunkowe
-
G/S
-
Węglowodory
-
Opony zimowe
-
NT
-
Pozycja opon na osi
-
Bezpieczeństwo wewnętrzne
-
Homologacja
-
Bieżnik, głębokość Bieżnika
-
ROBL
-
Waga/dane dotyczące obciążeń pojazdu
-
Pompowtryskiwacz
-
Warstwa butylowa
-
SO- oznaczenie SO na oponie
-
RF
-
Przebieg
-
Asferyczne lusterko zewnętrzne
-
Zderzaki
-
BSS
-
BSW
-
BST
-
Obciażenie dachu
-
Podwójne oznaczenie
-
H/T: Highway Terrain
-
BSL
-
Chłodnica
-
Aquaplaning
-
Oktan
-
C – opona o podwyższonym indeksie nośności
-
Moc silnika
-
Zagłówki z regulacją wysokości
-
RSB
-
Pierścień wewnętrzny
-
Bok opony
-
Strefa kontrolowanego zgniotu
-
Mieszanka bieżnikowa
-
W/G
-
Bark obręczy felgi
-
Aerodynamika
-
RRBL
-
Oznaczenie opon
-
Układ chłodzenia
-
Lamelki typu Y
-
Lamelki typu Z
-
Główne rowki bieżnika
-
Mieszane ogumienie
-
FSL,MFSL- oznaczenie FSL i MFSL
-
Opony letnie
-
Podwozie
-
Hak holowniczy
-
DEMO
-
ENWL
-
PSWW
-
Płyn hamulcowy
-
Lamele VTS: Variable Thickness Sipe
-
Bar
-
Swobodne toczenie Koła.
-
NW
-
Zachowanie Na mokrej Nawierzchni
-
Napęd hybrydowy
-
Dwuobwodowy diagonalny układ hamulcowy
-
Opony D-A
-
Oznaczenie ET na oponie
-
SSR- system SSR
-
NHS
-
J, JRS
-
Opony ContiSeal
-
SOWL
-
Felgi
-
Cal
-
M/C
-
System awaryjnej Jazdy PAX.
-
Lenkanschlag
-
Żółte i czerwone Kropki na oponach
-
Wyparcie wody
-
Napęd na tylne koła
-
V0
-
Lamellen- lamele
-
Wulkanizacja
-
Stosunek przekrojów opony
-
Izolacja akustyczna
-
ML
-
WLT
-
XNW
-
OWT
-
Suw ssania
-
OWL
-
Recyrkulacja spalin
-
Osłona o kącie Nachylenia 0°
-
Wał napędowy
-
Bezpieczeństwo czynne
-
System servortonic
-
RED
-
System antypoślizgowy ASR
-
System antypoślizgowy ASS
-
Tarcza koła
-
Uginanie opony
-
ORWL
-
Rozstaw osi
-
Kalander
-
Zawieszenie
-
links
-
Kategoria ubezpieczenia
-
Intermediates
-
Airbag
-
Opony kierunkowe
-
SSR
-
Oznaczenia specjalne opon motocyklowych
-
M3
-
Zawór wlotowy, ssący
-
DDE
-
Przyczepka boczna, motorowa
-
WI- oznaczenie WI na oponie
-
Podgrzewane dysze spryskiwacza
-
łańcuchy na koła
-
Gummimischung- mieszanka gumy
-
Paliwo
-
Układ hamulcowy
-
Oznaczenie M+S na oponie
-
ORBL
-
Leichtlaufreifen- opony o niskim oporze toczenia
-
Silnik typu diesel
-
Opony radialne
-
Bieżnikowanie
-
Runflat
-
Opinia techniczna, dopuszczenie, koła specjalne
-
MGT
-
Roleta bagażnika
-
RWL
-
N0, N1, N2, N3, N4, N5 N6, N7
-
Uszkodzenia opon, naprawa
-
CORD
-
RBL: Raised Black Lettering
-
CN
-
Nadsterowność
-
Powierzchnia kontaktu opony
-
Vector
-
Hamulce elektryczne
-
Minimalna głębokość bieżnika
-
Podgrzewana przednia szyba
-
Opony typu slick
-
Opony Run Flat z systemem kontroli ciśnienia powietrza
-
Kontrola opon
-
System informacji kierowcy
-
G1- oznaczenie G1 na oponie
-
Elektryczna regulacja lusterka
-
zus_EA1
-
Wzmacniacz siły hamowania
-
Opony przeznaczone zarówno na przód jak i tył
-
Cząsteczki sadzy z silników Diesla
-
Aquaplaning poprzeczny
-
Płyta/tarcza dociskowa
-
Napinacze pirotechniczne pasów bezpieczeństwa
-
NWS
-
NWW
-
Olej
-
MC, MC1
-
Opony Run Flat
-
G1
-
Wymogi
-
H0- oznaczenie H0 na oponie
-
Wał Kardana
-
Aktywne bezpieczenstwo
-
Spikes
-
Pompa paliwa
-
Bagażnik dachowy
-
Oznaczenie M/C
-
Odporność benzyny na spalanie stukowe
-
Napęd 4x4
-
Promień statyczny
-
Mikrofiltr
-
GW
-
Numer DOT
-
Klimatyzacja
-
OWLS
-
ECOIMPACT
-
Mieszanki gum
-
Batterie- Akumulator
-
AM9
-
Droga hamowania
-
Kolumna kierownicy
-
ASR
-
XC: Cross Country
-
Off road
-
P Zero Label
-
Zawór
-
IMS: Instant Mobility System
-
Precyzja Prowadzenia
-
Koła zastępcze Bez homologacji
-
Dopasowanie
-
ohne P Zero Label
-
Opony ZR
-
ASC+T
-
Skrzynia biegów (przekładnia).
-
Dysza wtryskowa
-
Tempomat
-
zus_EA2
-
Regulacja pasów bezpieczeństwa
-
Laufrichtung- kierunek/opony kierunkowe
-
Automatyczny pas bezpieczeństwa
-
Oznaczenie ECE na oponie
-
EMT- oznaczenie EMT na oponie
-
Układ wspomagania awaryjnego hamowania
-
Sensor zderzenia
-
Zdolność do osiągania Wysokich prędkości
-
Ganzjahresreifen- opony całoroczne
-
Koła
-
Gatunki kauczuku
-
Mus Bib
-
Oznaczenie PR na oponie
-
Rozklad sily hamowania
-
Tarcza napędowa
-
LT
-
LS
-
LR
-
Współczynnik Tarcia
-
Zbyt wysokie ciśnienie w oponach
-
Moment obrotowy
-
K1
-
Opony niskoprofilowe
-
Red Letter
-
Szerokie opony
-
Czujniki kół
-
System BDS
-
Hamulec ręczny
-
Opony aymetryczne
-
SBL
-
Symbol śnieżynki na oponie
-
Silnik rzędowy
-
MST
-
OBL
-
Oznaczenie PR
-
Tarcie toczne
-
Relingi dachowe
-
Recycling
-
Opona radialna (opona opasana) Opona z opasaniem Stalowym
-
Przechowywanie opon
-
Srodki przeciwsłoneczne stosowane w mieszance gumowej
-
Jednorodna sztywność
-
DSB
-
LZ: Lochzahl
-
Siła odśrodkowa
-
SVSB
-
Efekt zazębiania
-
Tlenek węgla
-
Filtr oleju
-
Servotronic- system servortonic
-
Sprzęgło
-
Wytłumienie
-
Tarcie
-
Stopka
-
Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej pojazdów silnikowych
-
Kołnierz felgi
-
Test zderzeniowy
-
Wzór zużycia opony
-
Dyferencjał
-
Korektor siły hamowania
-
Opona balonowa
-
FP
-
Pas biodrowy
-
FR
-
Silnik parowy
-
ROWL
-
RBB, RG, RL, RN, RU, RW
-
Ślady hamowania na oponie
-
Indeks nośności
-
Non-Marking
-
Bio Tred
-
Klasyfikacja kasko
-
B1, BC, BL
-
Synchronizacja
-
Bieżnik
-
Zbyt niskie ciśnienie w oponach
-
Klimatyzacja automatyczna
-
Alufelgi
-
System hamulcowy
-
Oznaczenie EL
-
ABE
-
TL
-
TW
-
TT
-
Nacięcia w oponie
-
GRA
-
ABV
-
AM8
-
Opony ContiSilent
-
ABS
-
OGL
-
Układ chłodzenia, płyn do chłodnicy
-
kPa- onaczenie kPa
-
Resor piórowy
-
GRNX
-
MO, MO Ext., MO1, MOE
-
WRL
-
Silniki
-
Średnica osi rozstawu Śrub
-
Wahacz
-
Bezpieczeństwo zewnętrzne
-
Masc pulme
-
Wiek opony
-
AMS
-
AMP
-
Opony terenowe
-
Niewyważenie opon
-
Zaświadczenie o braku przeciwwskazań
^