Skontaktuj się z nami
61 641 73 64
(opłata za połączenie wg. taryfy operatora)
Doręczamy tylko opony. Na zdjęciu przedstawiona jest również felga w celach poglądowych.

Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 235/65 R17 104W AR, SUV

Rozmiar opony
235/65 R17 104W  Zmień 
Dostępność
dostępny
Opona
Opony letnieSo
Indeks prędkości
W: Zatwierdzony do 270 km/h
EAN
5452000578372
Numer artykułu
R-322485
DEX
W przypadku pytań skontaktuj się z nami poprzez: oponytanio​@delti.com
511,00 zł
Wysyłka gratis*
Czas dostawy wynosi 7-10 dni roboczych**
Prawo do zwrotu towaru w ciągu 14 dni
Ponad 10.000 opon w naszej ofercie

Czy korzystałeś/-aś już z tych opon?

Możesz pomóc innym kierowcom, pozostawiając swoją opinię na stronie testopon.com. Podziel się swoimi doświadczeniami na temat opon.

Wystaw ocenę tutaj!

 

Najczęściej kupowane razem:

 

  • Cena całkowita:
    2.216,09
    1 x Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 235/65 R17 104W AR, SUV =
    511,00 zł
    1 x Castrol 5 Litr Kanister =
    172,09 zł

Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3

Nowa opona o wysokiej wydajności zapewnia kontrolę nad pojazdem i radość z jazdy dzięki skróceniu drogi hamowania na mokrej i suchej nawierzchni.

  • Krótsza droga hamowania na mokrej i suchej nawierzchni
  • Sprawne prowadzenie i kontrola dzięki większej przyczepności
  • Montowana przez czołowych producentów

Krótsza droga hamowania na mokrej i suchej nawierzchni

Technologia Active Braking zwiększa powierzchnię styku opony z nawierzchnią i przyczepność podczas hamowania. Większy kontakt z podłożem pozwala z kolei skrócić drogę hamowania na mokrej i suchej nawierzchni.

Przyczepność podczas hamowania i prowadzenia

Nowa mieszanka Grip Booster stosowana w oponach Eagle F1 Asymmetric 3 powstaje na bazie lepkiej żywicy, co pozwala zwiększyć kontakt opony z podłożem. Zwiększa to przyczepność podczas hamowania i prowadzenia na mokrej i suchej nawierzchni.

Precyzja prowadzenia i trwałość

Nowa technologia Reinforced Construction oparta na wzmocnionej konstrukcji o małej masie ułatwia prowadzenie i pokonywanie zakrętów, a także zmniejsza zużycie bieżnika i paliwa.

Wyniki badań TÜV

Opona Eagle F1 Asymmetric 3 w porównaniu z konkurencyjnymi modelami

2.6 m = o 9% krótsza droga hamowania na mokrej nawierzchni*

1.3 m = o 4% krótsza droga hamowania na suchej nawierzchni*

O 4% lepsze prowadzenie na mokrej nawierzchni*

Opór toczenia mniejszy o 10.9% w porównaniu z konkurencyjnymi oponami znanych marek i tym samym 2 miejsce wśród wszystkich testowanych modeli.**

* w porównaniu z przeciętnymi oponami Performance 3-ciej najnowszej generacji głównych konkurentów w segmencie UHP (Michelin Pilot Sport 3, Bridgestone Potenza S001, Continental Sport Contact 5). Przetestowane przez TÜV SÜD Produkteservice w okresie wrzesień-październik 2015 na zlecenie Goodyear Dunlop. Nowe opony UHP (Ultra High Performance), rozmiar: 225/45 R17 91Y, samochód testowy: VW Golf, tor testowy: Montpellier (F), Colmar-Berg (L), numer ekspertyzy: 713066268.

** wyniki dla oporu toczenia: Continental Sport Contact 5 –101.6, Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 –100, średnia wiodących konkurentów –89.1. Część podanych powyżej testów przeprowadzono z numerem ekspertyzy 713066268.

Oznakowanie oponyHighlights - Eagle F1 Asymmetric 3

Opór toczenia
B Pomaga oszczędzać paliwo w trakcie całego okresu eksploatacji
Przyczepność na mokrej nawierzchni
B Dobre właściwości hamowania i jazdy po mokrej nawierzchni, bezpieczeństwo w deszczowej pogodzie
Emisja hałasu
70dB Niewielki poziom hałasu toczenia
Unijna etykieta na opony / klasy efektywnoœci

Unia Europejska rozporządzeniem nr 1222/2009 wprowadziła we wszystkich państwach członkowskich jednolite i obowiązkowe etykietowanie opon. Obowiązek ten dotyczy wyprodukowanych po 01.07.2012 roku opon do samochodów osobowych, lekkich pojazdów użytkowych oraz ciężkich samochodów ciężarowych.
Przepisami o etykietowaniu nie są objęte: opony bieżnikowane, profesjonalne opony do jazdy w terenie, opony rajdowe, opony wyposażone w udogodnienia poprawiające trakcję, np. kolce, opony dojazdowe typu T, specjalne opony montowane na samochodach z datą pierwszej rejestracji przed 01.10.1990, opony posiadające indeks prędkości niższy niż 80 km/h, opony o znamionowej średnicy felgi nie większej niż 254 mm lub nie mniejszej niż 635 mm.

Unia Europejska za pomocą ww. rozporządzenia z jednej strony wspiera realizację celu poprawy wydajności i ekologiczności ruchu drogowego oraz zwiększenia bezpieczeństwa na drogach, z drugiej zaś zmierza do zapewnienia konsumentom większej przejrzystości produktów, służąc im jednocześnie aktywną pomocą w podejmowaniu decyzji.
Klasyfikacja opon na etykietach odbywa się według trzech kryteriów: efektywności energetycznej (litery od A do G), przyczepności na mokrej nawierzchni (litery od A do G) i zewnętrznego hałasu toczenia (w decybelach).

Specjaliści krytykują, że etykiety odzwierciedlają niestety zbyt mało cech produktów. Na wybór opon wpływ powinny mieć cechy ważniejsze i znacznie istotniejsze dla bezpieczeństwa, jak np. odporność na aquaplaning, stabilność jazdy, odporność na zużycie, parametry hamowania na suchej i mokrej nawierzchni, zachowanie w warunkach zimowych itd.
Producenci opon zwracają uwagę na to, że wyniki testów przeprowadzanych przez różne instytucje i czasopisma specjalistyczne w dalszym ciągu stanowią ważne źródło informacji konsumenckiej. Testy te z reguły obejmują nie tylko 3 kryteria wyszczególnione na etykiecie, ale do 11 kolejnych cech, istotnie wpływających na bezpieczeństwo.

*W przypadku zakupu minimum 2 sztuk.
**Ponad 90% zamówień jest dostarczanych do naszych Klientów w ciągu 7 dni roboczych.
x
Wykorzystujemy pliki cookies. Korzystając z naszej strony internetowej, wyrażasz zgodę na ich stosowanie.
Akceptuję