Z najnowszych danych podanych przez Goodyear wynika, że przeciętny czas udzielania pomocy drogowej przez ogólnoeuropejską sieć serwisową Goodyear TruckForce wynosi zaledwie 138 minut.
W 2013 roku TruckForce wzywana była do ponad 10 000 zdarzeń drogowych a średni czas udzielenia wsparcia liczony był od momentu zgłoszenia zdarzenia do momentu wykonania zadania.
Na sieć TruckForce składa się nieomal 2000 dostawców usług w 28 krajach Europu. Za wysłanie do klienta pojazdu pomocy drogowej znajdującego się najbliżej miejsca zdarzenia odpowiada całodobowe centrum obsługi Goodyear Serviceline24h.
Goodyear dostarcza najszerszy zakres dedykowanych usług w branży, w skład których wchodzi właśnie sieć serwisów TruckFroce, usługi pomocy drogowej Serviceline24h, a także internetowy system zarządzania FleetOnlineSolutions. Firma oferuje również specjalnie przygotowaną stronę www.serviceline.24assist.eu/mobile zoptymalizowaną dla telefonów komórkowych, która umożliwia kierowcom łatwy kontakt z centrum obsługi Serviceline24h. Natomiast najnowszą usługą Goodyeara jest RoadsideAssistanceSolutions (RAS), udoskonalającą obsługę ServiceLine24h poprzez usprawnienie komunikacji i skrócenie czasu oczekiwania. RAS umożliwia operatorowi pojazdu śledzenie postępu pomocy drogowej świadczonej za pośrednictwem Serviceline24h. Dodatkowe informacje są przekazywane klientowi przez Internet i pozwalają śledzić przebieg udzielanej pomocy w czasie rzeczywistym.
Ilość: %entry-quantity%
Cena za sztukę: %entry-formattedTotalPrice%